Tänään väsään pääsiäiskortteja Mintsin emännöimään vaihtoon. Lueskelin tuossa muiden blogeja... Osassa oli todella kivaa tekstiä ja osassa oli sellaistakin että hiukka hiillyin :o/.. Hiiltymisen aiheutti kun jotakin oli arvosteltu aika tylysti ATC-korttien teosta..Mielestäni jokainen tekee kortit niin kuin parhaaksi näkee. Eihän näissä ole muuta rajoitetta kuin koko. Tyylit ja materiaalit on vapaita. Näin ainakin olen ymmärtäny. Minusta on ihanaa kun voi vaihtaa erilaisten ihmisten kanssa kortteja ja osan kanssa olen ihan ystävystynyt niin että olemme melkein päivittäin sp:n kautta tekemisissä. Kerrotaan iloja, suruja ja kaikkea siltä väliltä. Ja taatusti jokainen kortti minkä olen saanut on uniikki ihana oma kappaleensa. Ja tiedän että samanlaista korttia ei ole kellään muulla kuin minulla...ja tekijä on varmasti tehnyt parhaansa saadakseen teoksestans mahdollisimman kauniin. Eikös vain ollakkin kaikki tästä samaa mieltä??

 Ja niistä kiilteistä, nippeleistä ja nappeleista...joku tykkää käyttää niitä joku ei. Onkohan sillä sitten niin kauheasti väliä. Onhan ne kauniit katsella, mutta ilman niitäkin saa hienoja töitä aikaan. Osa käyttää (minä esim.) lehtileikkeitä tms. ja niistä saa myös ihania kortteja.

No joo johan sitten paasasinkin...toivottavasti tästä nyt edes joku saa selkoa mitä yritän sanoa. Toivon ettei kukaan pahastu tai muuten loukkaannut tästä "vuodatuksestani", mutta kun oli ihan pakko purkaa sydäntä.

Eli kiteytettynä  siskot hyvät  *annetaan kaikkien kukkien kukkia*

Askartelu rikasta ja aurikoista kevättä kaikille blogilaisille ja myös kaikille muillekkin